megisfjortis

Alla inlägg under december 2011

xD

Av Mega Fjortizzen - 1 december 2011 15:47

Hejj på länge xD  

Jag orkar bah nt blogga. Ja nu ska ni veta lite. Jag har färgar håret lila xD Men inget foto vart bra. För nårga dagar sen färgade jag blond xD Snart ska jag och mamma betsälla blå hårförlängning. Jag ska tipsa om massa låtar. Men ja innan det ska ni få veta..... Jag ska sluta blogga utan börjar med en privat blogg.  Ett foto på mej i msp. Och på en mobil jag skulle få men jag valde ist Xpera Active. den tål vatten xD. Och ett foto på löshåret. Men det blir nt den för dom hade slut. Men ni ska iaf få se.


       


Tyvär funkade nt foto på mej i så ni fick ett som ja har gjort xD

Nu ska jag säga er en sak! Kolla mina 50 sk Christmas movie och Livet om mej ilr 2! Det vill ni absolut nt missa!




Viste ni att Jennifer Lopez är 42 år!!!

Aja nu ska ja spela på msp! PS; Glöm nt att se på mina filmer xD





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Megis fjortis blogg!♥♥♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem verkar snyggast?
 Mega fjortizzen
 brittanystar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards