megisfjortis

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mega Fjortizzen - 28 oktober 2011 16:06

Ja bloggar nt! Jaa har bara falska vänner! Ingen som bryr sig! Ja har varit i lvl 13 skit länge, Min kompis va i lvl 6 helt plötsligt i lvl 13! på 1 månad! Sen sommarlovet började är ja bara skit för er!   Vet ni vad? Ja ska göra samma sak för er nu. Det var min arga mening nu kmr ja till den mindre agresiva.



Ja ska färga håret lila på lovet. Fotobevis kmr. Mer har ja nt till den mindre agresiva mening. Så nu kmr den medel agresiva mening!




Min bästis dissar mej. Hon säger att det va ja som dissa henne! Ja va ensam hela dagen medans hon gick med klassens tönt! Hon skriver sms om vi e fortfarande bästisar men ja skiter i henne. Sen på elevvalet sa hon du....förlåt.....   Ja sa inget. Sen sa ja till en till tönt att ja nt godtar hennes förlåtelse. Hon skvalra! Ja sa att hon nt ska göra det! Sen min föredetta bästis retar mej aso hon som dissa mej.


Presentation


Megis fjortis blogg!♥♥♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem verkar snyggast?
 Mega fjortizzen
 brittanystar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards