megisfjortis

Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Fame / Livet

Av Mega Fjortizzen - 3 september 2011 12:49

Heej!  Bloggat nt så mkt på sista tiden. Sry för det. Ja badar mkt på simhallen. Ja väntar tills dom lagar en sak. Ni får ett foto på deth

    Där badar ja.



                         Livet:

Mitt liv e inget spännadne. Idag ska ja riva ner mitt rum hatar det   Sen byggar ja upp det igen. Jag stör mej på ngr i skolan. Men det e inte direkt så farligt. Många kollar min blogg e skit glad!  Fortsätt gör de! 


                         Fame:

Levlar snart på båda ja vill helst levla innan månadens slut

Översta e Brittanystar

Nedersta e Mega fjortizzen 

Ni kan hjälpa dom. Nu ska ja göra en film på msp den kmr heta

" Livet som känd "

Sen river ja ner mitt rum önska mej lycka till!

Ni får veta en hemlis! ja har slagit sönder min ruta på fönstret. Spricka över hela! Aja ses min sötisar 

 

 

                                              

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

xD

Av Mega Fjortizzen - 1 december 2011 15:47

Hejj på länge xD   Jag orkar bah nt blogga. Ja nu ska ni veta lite. Jag har färgar håret lila xD Men inget foto vart bra. För nårga dagar sen färgade jag blond xD Snart ska jag och mamma betsälla blå hårförlängning. Jag ska tipsa om massa låtar. Me...

Av Mega Fjortizzen - 28 oktober 2011 16:06

Ja bloggar nt! Jaa har bara falska vänner! Ingen som bryr sig! Ja har varit i lvl 13 skit länge, Min kompis va i lvl 6 helt plötsligt i lvl 13! på 1 månad! Sen sommarlovet började är ja bara skit för er!   Vet ni vad? Ja ska göra samma sak för er nu....

Av Mega Fjortizzen - 26 september 2011 20:27

Hejjsan   ledsen att jag har nt bloggar. Men min dator är helt cp. Ja får ibland ha mammas men den laggar.Nu använder jag den. En sak vill ja att ni hjälper med. Jag vill levla i msp!! ja levlar snart! Lvl 14 här kmr jag! Ni kan ju se mina kortisar...

Av Mega Fjortizzen - 13 september 2011 20:47


Heeeeeej!!!  Ni ska ni få veta! Ja va i skolan idag ja o mina kompisar gjorde Blody mary och Svarta madam! Inget hände men jag såg ngt  Aja vaktmästaren svärde åt ngr barn ja stirrade! Aja nu kmr vi till msp! En dag såg ja 2 st som va ski...

Av Mega Fjortizzen - 9 september 2011 21:03

Heeeej!  Ni ska få lite foton i msp! Hoppas ni njuter!             Nu ska ni få se mitt skrivbordsunderlag! Ja spelar mkt sims som ni ser ;D   Så ser det ut hos mej! Där nere syns en liten ljus blå ikon, Det e mitt photoshop Aja nu ska...

Presentation


Megis fjortis blogg!♥♥♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem verkar snyggast?
 Mega fjortizzen
 brittanystar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards